Tävling, Eskilstuna

Det blev en tidig morgon som jag skrev igår kväll. Upp och hoppa, sen frukost och efter det in i bilen mot Eskilstuna för tävling. I bilen somnade både Peppe och jag och vaknade strax innan vi var framme. Det var både slalom och storslalom idag och alla var jätteduktiga. Det är så kul att se alla (speciellt de från Båsenberga) utvecklas och fort går det också. 
 
Även fast det var väldigt kallt så lyckades jag filma två av åken som Peppe utförde. I slalomen hade han bästa tid av alla. En tid på 15.37, vilket är bra. När storslalomen satte igång och det var hans tur gick det väl lite sådär. Första åket ramlade han men reste sig i farten och fortsatte. Det lyckades jag inte filma. Men andra åket filmade jag och då krascha han ännu en gång. Alltid lika kul (så länga ingen gör sig illa). 
 
Alla var jätteduktiga idag och jag är stolt över att säga att vi kommer från Båsenberga! Ser flera elitåkare i de mindre klasserna! Jag blev lite sugen på att tävla så nästa tävling hänger jag på!
 
Under kan ni se de två filmklippen!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0