I hate mornings...

...Så står det på min t-shirt jag sover i. Jag avskyr tidiga mornar. Jag somnar bara om när klockan ringer och när jag väl kommit upp mår jag bara illa. Så texten på min t-shirt passar utmärkt. 
 
Nu sitter jag i skolan helt ensam och väntar på att vännerna ska dyka upp nån gång. Idag blir nog en ganska vanlig dag förrutom att jag ska vara tränare för barn i Båsenberga ikväll. Innan det ska syrran och jag ta en sväng på längdskidorna också, vi ska ju åka Kortvasan. Hur fan ska det gå...?
 
Har precis upptäckt att min vecka redan är helt fullbokad.. Idag är det efter skolan som jag skrev längd, sen efter det direkt träning. På tisdag ska jag träna slalom efter skolan. På onsdag ska jag fika med min underbara vän Alice. På torsdag är det träning igen, storslalom. Jag vill på fredag träffa Stoffe, men det beror på om han kan/hinner. Usch, börjar märka hur det är när alla säger att de har mycket att göra. Så denna vecka blir det nog inget gym om inte Alice och jag ska gymma på onsdag, det är oklart för mig... 
 
Aja, får se om jag hinner uppdatera mer idag. Kommer nog ha fullt upp! Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0