En månad med mitt hjärta!

För en månad sedan var jag hemma hos dig för första gången på nästan tre år. Vi sa att från den dagen var vi officiellt tillsammans. Det är jag lycklig över. Otroligt lycklig! 
 
Du betyder så mycket för mig och efter Sälen gick det helt enkelt inte att dölja, jag var kär i dig. Det gick ungefär en vecka efter Sälen innan vi sågs nästa gång, 16 december 2012. Från den dagen är jag den lyckligaste i världen. Den dagen då du sa att du ville bli min igen och jag blev hel igen. För det var jag inte innan men du räddade mig. Jag har sagt det många gånger men det kan inte sägas för många, du räddade mig Peter! 
 
Vi har varit tillsammans i en månad men det känns som år. Jag känner mig 100% trygg med dig, för det är du. Trygg. Du är rolig, smart, fin, söt, snäll, snygg, jaa, helt enkelt underbar! Du är världens bästa och jag skulle inte klara mig utan dig när jag äntligen får vara din. 
 
Du är mitt allt och jag älskar dig! Mitt hjärta! 

Kommentarer
Postat av: kristina

Grattis! :D

Svar: Taack :)
Moa Svärdström

2013-01-17 @ 19:21:34
URL: http://kristinakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0