Bästa nyår någonsin!

Igår va mitt bästa nyår någonsin. Det var nästan helt perfekt. Umgicks med mina fina vänner vilket va helt grymt! Blev sams med en person som betyder massor för mig och det var jätteskönt. När vi kom åt vi snittar och drack lite bubbel. Sen dansade vi och hade det bara helt grymt. 
 
Strax innan tolv gick vi alla ner på stan för att träffa massa andra vänner och titta på fyrverkerierna och det var också jättekul! När vi gjort det gick jag och träffade Wahlen, Johan och Stoffe och önska dem gott nytt år. 
 
Det enda tråkiga som skedde var när jag skulle gå hem och en person blev lite arg men det löste mina fina vänner och det blev ändå lyckat. 
 
Tack alla som var med och gjorde mitt nyår till det bästa någonsin! (Synd var det bara att jag inte kunde fira det nya året med pojkvännen, men sånt är livet) 
 
Jag älskar er mina vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0