Polarn och Pyret

Mamma hämtade mig vid skolan ru runt kvart över fyra efter att Megan och jag satt övertid och jobbade med våran dokumentär. Vi är så duktiga Megan och jag ^^
 
På vägen hem kom vi på något konstigt vis in på rumpor. Haha, jag kan ju säga att vi vek oss av skratt.
Här kommer våran diskussion: 
 
Jag: Mamma, du säger ju jämt framstjärt och bakstjärt, varför säger du så? 
 
Mamma: För jag tycker inte det finns något bra namn för de områdena. Snopp och snippa liksom, vad är det för konstiga namn?? 
 
Jag: Men säg fitta då? Eller kissimurra? Haha
 
Mamma: Nej usch aldrig i livet! 
 
Jag: Men vad ska man säga om snoppen då? 
 
Mamma: Man kan säga lillen eller kanske lilla vän.. 
 
Jag: Haha, så du menar att man ska säga lillen? Är inte det lite tasktigt? 
 
Mamma: Jo det klart.. 
 
Jag: Nu kom jag på! Man kan säga "polarn" istället för lilla vän! Då blir det inte lika taskigt. 
 
(mamma tittar frågande på mig)
 
Jag: Och så kallar vi HAHHAHA 
 
(det blir tyst för jag bryter ut i asgarv)
 

Mamma: Jag förstår inte vad du säger? Du skrattar ju bara! 
 
Jag: HAHAHA vi kallar HAHHAH snippan för HAHAHHA pyret! POLARN OCH PYRET MAMMA! 
 
(Där bröt vi ut i totalt asgarv) 
 
Jaa vad säger man? Mammas och min humor är verkligen inte på hög nivå idag känner vi båda två. Kan bero på att vi båda är så trötta.. Men men. 
Nu har mamma lagt sig efter timmar av kortspel och skrikande sånger från Glee! Kommer sakna dig mamma när du åker till Göteborg! 
Nu ska jag också sova för jag är jättetrött som vanligt! Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0