Helgen

Förlåt att jag inte uppdaterat i helgen men jag har verkligen inte orkat öppnat datorn. Helgen har i kort varit mysig! Varit hemma med älsklingen och myst i fredags och lördags. Va sy synd att jag inte kunde åka till Jossan i lördags bara :( Hade varit bäst! Lördag kväll åkte vi hem till Peter och myste med pizza och film. Igår var det backen som gällde eftersom vi lovat att vara funktionärer någon av tävlingarna.
Här på bilden sitter vi och myser på en snöskoter i solen. Helgen har varit helt oförglömlig, är så jävla glad att jag har dig Peter. Du betyder allt! <3

Älskar dig min fina! <3

Kommentarer
Postat av: Peter Larsson

Älskar dig med gumman ! <3

Svar: <3 :*
Moa Svärdström

2013-02-04 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0