<3

Jag förstår inte hur man kan vara såhär kär. Allt känns bara som en dröm som jag snart kommer vakna upp ur för allting är så overkligt. Jag har världens finaste pojkvän, trodde inte jag var såhär mycket värd att få en sån underbar kille. Hoppas alla får känna på den här perfekta känslan någon gång i livet för det är verkligen helt underbart! 
-
Nu till dagen som varit. 
Efter skolan, som var helt okej, gick jag ner på stan och träffade Jossan, vilket var jättekul för vi kom på att vi inte setts sen vi var på kryssning tillsammans och det var i slutet är oktober.... 
Vi gick och fikade och pratade om massor. Jag är så otroligt glad att jag har dig Jossan, du är en vän värd guld och livet skulle inte vara i närheten av hur bra det är nu om inte du fanns i mitt liv. Alla minnen du och jag har tillsammans, de är oförglömliga, både konstiga, roliga och fina minnen har vi. 
Jag älskar dig! <3 
 
Efter jag sagt hejdå till Jossan tog jag bussen till gymmet där jag träffade Alice och vi gick på ch'bam. Gick lite bättre denna gång än förra, vilket nog betyder att jag kommit in i det lite mera nu. 
När jag kom hem åt pappa och jag mat. Sedan gick jag ner och plockade ur diskmaskinen och gjorde rent akvariet. Efter det gick jag upp och städade mitt rum och duschade. 
 
Nu är jag trött så jag la mig för att ta en tidig kväll. Dagen har varit jättebra och nu längtar jag tills imorgon då jag åker till älsklingen där det blir mys och så. 
 
Uppdaterar imorgon, puss godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0