Söndags mys

Ligger för stunden i pojkvännens säng och nyss kollat klart på två filmer. Grät som vanligt till "Hunger Games" som är min favorit film. Vi har bara tagit det lugnt och haft det allmänt bra idag. Imorgon är det nyår och längtar massor!! Ska bli så kul att va med mina bästa vänner!
 
Jag bjuder på en liten fin bild som vi tog bara för att göra oss till. Jag tycker jag har största armmusklerna men det håller inte många med om... Det tycker jag man ju ser på bilden att jag har störst! Ha en bra kväll, nu ska jag tävla mot honom i bil spel. Jag tycker jag är grym på det men han säger att han inte vill åka med mig på riktigt när jag skaffar körkort. Men då tycker jag att det bara är på spelet jag kör in i allt för jag hoppas fan jag är bättre i verkligheten... Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0