Lågt

-Behöver skriva av mig-
 
Jag förstår inte hur du fungerar längre, hur du behandlar mig. Jag försöker förstå men det går inte längre. Jag ger upp det här och går vidare. Jag orkar inte ödsla energi på någon som bara får en att må dåligt. Jag är trött på alla lögner, alla svek och allt som fått mig sjunka till botten på grund av dig. 
 
Jag har gått vidare och det borde du också göra för din egen skull. Du försöker vända på det så det verkar som allt är mitt fel, fast det egentligen är allt ditt fel. Du vänder våra vänner emot mig för att du tycker så synd om dig själv och vill att jag ska få ännu lite mer skit. Nu ser jag verkligen vilka som är mina riktiga vänner. 
 
Tur är det att jag har min underbara familj och vänner som alltid finns här och stöttar mig i det hela.
 
-Jag behöver inte dig längre, du är ute och borta ur mitt liv- 

Kommentarer
Postat av: Leei

Du är stark Moa. Det är han som är så jävla feg och har alltid varit det. Det är han som väljer och vill att alla ska tycka så jävla synd om honom med behandlar ändå folk som skit. Du är värd mycket bättre, därför är jag glad för din skull. <3

Svar: Tack för att du förstår Lina! Älskr dig <3
Moa Svärdström

2012-12-28 @ 11:54:54
URL: http://Leei.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0