Dags att uppdatera

Inte uppdaterat bloggen på två dagar så nu är det dags. Varit med pojkvännen i två dagar. Vi har bytt julklappar och haft det mysigt. Igår var jag och shoppade på mellandagsrean där jag gjorde några klipp. Nu har jag de nya kläderna på mig och ska snart hoppa in i bilen och åka till Agnes och äta gott och bara umgås. Ska bli mysigt! Uppdaterar något mer under kvällen! 
Mina älsklings-jeans. DrDenim 
En t-shirt från Carlings. Tyckte den va lite rolig :)
En sport-bh från H&M.
Och slutligen ett slags mobilskal eller vad man nu ska kalla det.. Det är som två skärmskydd med pärlor på i alla fall. 
 
Ha en bra kväll! Puss!

Kommentarer
Postat av: Syster

Va fint gumman! Nu kan vi träna ännu mer :)

Svar: Ja tack :) Jaa det ska vi ! Jag måste träna det var länge sen nu :o
Moa Svärdström

2012-12-30 @ 11:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0